Jornada de Portes Obertes del Campus Professional de la UVic-UCC

Aquest dissabte 26 de març, el Campus Professional de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, celebra la Jornada de Portes Obertes dirigida als futurs estudiants, a les seves famílies i tot aquell que vulgui conèixer l’oferta formativa que oferim.

Els visitants podran gaudir d’atencions personalitzades sobre accés, preinscripció, matrícula, preus i beques, així com visitar les instal·lacions i gaudir de demostracions i exposicions de treballs dels alumnes.

La jornada general de cicles tindrà lloc a la Farinera de Vic, de 9 a 18 h, on es donarà informació personalitzada dels cicles formatius que actualment s’imparteixen al Campus Professional de la UVic-UCC.

A més a més, enguany, és celebrarà una jornada paral·lela a  la seu de UGranollers a Roca Umbert, de 9 a 14 h del CFGS en Màrqueting i Publicitat.

Pots inscriure’t a la Jornada de Portes Obertes aquí.

T’hi esperem!