cicle formatiu de grau superior

Les Beques UAlumni a Cicles Formatius de Grau Superior són una iniciativa d’UAlumni i tenen com a objectiu esdevenir una ajuda per als estudiants que volen accedir a un Cicle Formatiu de Grau Superior de la UVic-UCC. Van dirigides a estudiants del Cicles Formatius de Grau Superior en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i Màrqueting i Publicitat impartits al Campus Professional de la UVic-UCC.

La dotació de la beca consisteix en un descompte de 500€ en l’import del primer curs de l’estudi de CFGS, exceptuant les taxes acadèmiques i les assegurances, que aniran a càrrec de l’estudiant.

Per poder-se presentar a les beques, cal estar matriculat/da de totes les assignatures del primer curs del CFGS que correspongui.

La sol·licitud degudament omplerta, juntament amb la documentació requerida, s’ha d’entregar presencialment a la secretaria del centre.

El període per presentar la sol·licitud i la documentació requerida és del 20 de setembre al  20 d’octubre de 2023.

Consulta les bases de la beca aquí.

Et convidem a llegir la notícia d’entrega de les beques UAlumni del curs passat.