Iniciem un nou curs i seguim apostant per la formació professional en un entorn universitariEl passat dimecres 7 de setembre vam engegar un nou curs acadèmic, enguany amb la novetat de l’avançament de la data d’inici de curs seguint les instruccions de la Generalitat. L’inici d’aquest curs acadèmic, que es desenvolupa amb total normalitat, compta, amb uns 70 alumnes a Vic i 50 a Granollers. Tot un èxit no només de matrícula, sinó també en formació professional i d’èxit pel compromís amb aquests estudis des de la nostra universitat.

Els cicles formatius de grau superior que oferim al Campus Professional de la UVic, combinen el contacte empresarial, la proximitat amb un entorn universitari i una formació dual que permet als alumnes tenir un contacte molt directe amb el món laboral. Una aposta de formació professional amb visió de futur, oferint una qualitat en la formació professional, èxit d’ocupabilitat com a sortida professional i sobretot la satisfacció de l’alumnat de fer uns estudis que els hi agradin, uns estudis que els hi reportin el coneixement desitjat i que els hi donin una sortida professional altament exitosa. I amb la possibilitat de poder continuar els estudis realitzant un grau universitari.

El nou alumnat dels Cicles Formatius d’Animacions 3D, Jocs i Entorns InteractiusDesenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma,i Màrqueting i Publicitat, també va rebre una sessió de benvinguda amb l’objectiu de conèixer el centre de Vic i Granollers i el seu funcionament.

Us desitgem molt bon curs a tots/es i us deixem algunes fotografies de les sessions de benvinguda.