L'alumnat de 1r del CFGS en Màrqueting i Publicitat va poder conèixer de primera mà com funciona l'associació Gran Centre Granollers de comerciants de Granollers.

Entendre com funciona una associació de comerciants i quins serveis ofereix per als seus associats és el que van explicar la Maria Martín i l’Eva García, presidenta i tècnica, respectivament, de l’associació Gran Centre Granollers, en una xerrada dirigida a l’alumnat de 1r curs del CFGS en Màrqueting i Publicitat de Teknós_UGranollers, en el marc de la unitat formativa d’organització comercial en polítiques de màrqueting.

L’alumnat va poder conèixer de primera mà com funciona aquesta associació de comerciants de Granollers, així com les activitats que proposen, les tasques que duen a terme per dinamitzar la ciutat i conservar els comerços autòctons, posant en relleu la gran importància de pensar en comprar en els establiments que tinguem més propers per preservar el comerç de proximitat. L’alumnat es va mostrar molt interessat per la xerrada i sobretot per la contraposició entre el comerç de proximitat i les grans cadenes de venda online.

Aquesta xerrada va ser molt interessant i enriquidora pels estudiants. Agraïm a la Maria i l’Eva per compartir amb nosaltres el seu temps i coneixements.