Èxit d'assistència en la Jornada de Portes Obertes del Campus ProfessionalLa UVic va celebrar la Jornada de Portes Obertes presencial el 26 de març passat. Després de dos anys de realitzar-la amb restriccions a causa de la pandèmia de la covid-19, aquest mes de març s’ha recuperat al 100% una de les activitats presencials clau d’orientació universitària per als futurs estudiants. En total, van visitar la UVic més de 1.700 persones, repartides entre els edificis de Miramarges, la Torre dels Frares, Can Baumann, la Zona Esportiva, UGranollers i la Farinera.

Durant la Jornada, que es va desenvolupar de 9 a 18 h, els assistents van poder visitar i conèixer millor el Campus Professional de la UVic, a través de visites guiades per les instal·lacions amb els estudiants, d’atencions personalitzades i altres temes més generals, com l’accés a la UVic, les beques, els serveis als estudiants, etc.

Enguany, paral·lelament, també s’ha celebrat una Jornada de Portes Obertes a la seu d’UGranollers, de 9 a 14 h, que acull el CFGS en Màrqueting i Publicitat. Els visitants van poder recórrer l’Edifici del Centre Tecnològic i Universitari de Roca Umbert, així com gaudir del “Laberint Dualiza”, un projecte que han dut a terme els estudiants de 1r del CFGS en Màrqueting i Publicitat, que participen al concurs “La millor campanya d’FP Dual” de Caixabank Dualiza.

La Jornada de Portes Obertes presencial va mobilitzar més de 100 persones de la UVic, entre estudiants dels graus, professorat de les facultats i personal d’administració i serveis. Aquesta no és l’última acció d’orientació que farà la UVic aquest curs, ja que encara participarà en alguna fira d’educació superior, com la d’Igualada, i continuarà oferint sessions d’orientació online, jornades de portes obertes virtuals i atencions personalitzades en format presencial i virtual.