Estudiants del CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma participen al campionat comarcal del FIFA 22L’Aula Magna de la UVic-UCC va acollir el passat divendres 18 de febrer, les semifinals i la final del campionat comarcal del videojoc FIFA 22 on hi van participar, entre d’altres, estudiants de la UVic i del Campus Professional de la UVic-UCC.

4 equips formats per 8 estudiants de primer i segon curs del CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma van participar-hi amb il·lusió i motivació.

Després de les fases eliminatòries, l’equip de Campus professional format per Enrique Seco i Sergi Garcia van disputar la final quedant en segona posició i gaudint del premi de xec regal.

Aquest és el segon torneig del Campionat Comarcal d’E-Sports, organitzat per l’Ajuntament de Vic a través de VicJove i té la col·laboració del Servei d’Esports i del grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs (FCT) de la UVic.

L’enhorabona a l’equip guanyador i a tots els participants i agraïm molt a l’Ajuntament de Vic a través de VicJove, l’organització d’aquesta iniciativa.