Els estudiants de 1r de DAM i 2n d’A3D visiten l’empresa SEIDOR, la primera empresa estatal del sector TIC de capital privat, amb gairebé 7.000 treballadors i present a més de 40 països de tot el món.

Incorporació a l’empresa de la 1ª Promoció d’estudiants FP DUAL en el marc del projecte Osona TIC Talent

El passat dimecres 8 de febrer, en el marc de l’assignatura d’empresa i iniciativa emprenedora que cursen els estudiants de primer curs del CFGS en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i els de segon curs del CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius van visitar les instal·lacions de la consultora tecnològica SEIDOR a Vic.

Al llarg de gairebé 2 hores, l’Eugeni Baqué, Santi Coma i Pere Madrid ens van fer un recorregut pels 40 anys d’història de la companyia, fundada a Vic en el 1982 per un emprenedor reorientat del sector de la pell i continuant per la incorporació dels altres germans en el negoci. Entendre com van passar d’oferir productes i serveis per a la gestió i organització de les empreses (ordinadors i desenvolupament de programari de gestió i xarxes) a l’ampliació continuada del seu portfoli de productes i serveis tecnològics (ERP, CRM, analytics, employee experience, cloud, workplace i ciberseguretat, entre altres), per a tot tipus de clients i sectors. Tots aquests anys l’empresa ha estat capaç de teixir aliances amb diferents partners mundials de la talla de SAP, IBM, Microsoft o Adobe, i que junt amb el lideratge dels germans Benito, li ha permès evolucionar a la mateixa velocitat en la que ho ha fet el mercat del sector de les TIC. Fins arribar a l’actualitat en la que compta amb gairebé 7.000 treballadors (la meitat dels quals millennials) i és present en més de 40 països (Europa, Amèrica i Orient Mitjà i Àsia).

Al final de la xerrada, els nostres estudiants es van interessar per la política de gestió de persones, els valors que s’hi fomenten i els tipus de perfils que cerquen, així com les possibilitats de fer carrera tecnològica i emprenedora dins l’empresa.

Agraïm el temps dedicat ja que va ser molt interessant conèixer més a fons Seidor i com totes les persones que en formen part han contribuït a l’èxit d’un creixement tan espectacular en un sector tan complex. Des del Centre Teknós de la UVic-UCC estem encantats de poder seguir aportant talent jove a l’empresa i a la comarca en general.

Si vols formar-te en tecnologia o ets una empresa que cerques perfils tecnològics has de conèixer el projecte Osona Tic Talent. Segueix l’enllaç: OsonaTicTalent – Impulsem la creació i retenció de talent tecnològic a la comarca d’Osona