Els alumnes de Màrqueting i Publicitat col·laboren amb la marca de roba Oland i la botiga Grisfluor en un projecte de creació de vídeos per el compte d'Instagram de la marca.

L’alumnat de primer del CFGS en Màrqueting i Publicitat en el marc del mòdul de disseny i elaboració de material de comunicació ha realitzat una col·laboració amb la marca de roba Oland i la botiga Grisfluor de Granollers per generar contingut per el compte de Instagram de la marca a través de una sèrie de vídeos treballats en grups.

L’activitat en col·laboració amb la marca Oland i Grisflour ha estat un encàrrec de una clienta real, en aquest cas de la Txell, fundadora de la marca. El briefing ha consistit en generar contingut de vídeo per a les xarxes socials de la marca i l’espai de botiga/taller que té a Granollers, amb l’objectiu de que l’alumnat entengui tots els aspectes que s’han de tenir en compte quan es dissenya de manera transversal, així com aplicar els coneixements apresos de forma multidisciplinària, treballar en equip i amb dates d’entrega i també a gestionar els nervis, imprevistos i frustracions que això provoca.

Fer activitats formatives en entorns reals genera una motivació i consolidació de l’aprenentatge de la matèria que es treballa a l’aula.

La valoració tant del alumnat com la docent és molt positiva, els alumnes van entendre bé l’encàrrec i s’han involucrat tant en les fases col·lectives com en les entregues individuals.

La Txell ha pogut donar a l’alumnat un feeback constructiu, també ha donat l’oportunitat a l’alumnat de fer servir el seu espai de feina i fer servir i gravar tant les seves peces com el seu procés creatiu, tot fent un encàrrec molt adaptat als coneixements de l’alumnat i fent així un projecte com aquest molt amè i divertit. Des de Teknós li agraïm la seva col·laboració i oportunitat de participació en aquest projecte tan interessant.