El porter de la Kings League, Sep Corderas, fa una conferència a l’alumnat de Màrqueting i Publicitat de Teknós UGranollers.

Aquest final de curs ens ha visitat en Sep Corderas, porter de la Kings League, oferint-nos una conferència per a l’alumnat del CFGS en Màrqueting i Publicitat en el marc del mòdul de relacions públiques, protocol i organització d’esdeveniments.

Sep Corderas, porter de la Kings League, de l’equip XBUYERS en el primer split, i de l’equip TRONKOS, en aquest segon split, ha fet una xerrada als alumnes per tal d’explicar com es viu dins aquesta innovadora lliga de futbol. Ell va ser un dels 120 seleccionats el 27 de desembre de 2022 en el draft final que es va fer a Barcelona després d’un procés de selecció, per tal d’escollir els jugadors dels 12 equips que conformarien la lliga ideada per Gerard Piqué. En aquest draft, que va estar seguit per Twitch per més de 400.000 persones, s’hi van presentar 13.000 jugadors, la majoria de la zona de Barcelona.

La lliga, la qual es retransmet per Twitch i Youtube, va començar l’1 de gener de 2023 i es divideix en 2 splits: el primer va tenir lloc fins a finals de març de 2023, la final de la qual es va disputar al Camp Nou. El segon i actual split acabarà el mes de juliol d’aquest any, període fins el qual Corderas té contracte en aquesta lliga de futbol.

Sep Corderas va comentar que estan mirant de traslladar aquesta lliga a nivell internacional, també va explicar com ha viscut i viu ell el fet de ser un dels participants de la Kings League, doncs per ell és una molt bona experiència, ja que sempre ha estat vinculat al món del futbol com a porter.

Els alumnes, a qui els ha interessat molt el contingut de l’activitat, han pogut formular preguntes al convidat al llarg de la xerrada i han pogut fer-se fotos amb ell al finalitzar la conferència. Una de les preguntes més recurrents ha estat com porta la qüestió de ser conegut, els comentaris a les xarxes socials, així com en què consisteixen els patrocinis que tenen amb diverses marques o, per exemple, que a conseqüència de l’èxit, Mediaset ha apostat per emetre en directe un dels partits dels diumenges.

La intenció d’aquesta xerrada era donar a conèixer un esdeveniment real, innovador i d’actualitat als alumnes, així com, conèixer de primera mà i per dins la realitat de la Kings League com a exemple d’esdeveniment exitós i apropar la realitat de les xarxes socials i els influencers.

L’alumnat ha quedat fascinat i molt motivat amb un seguiment amb especial interès i motivació.

Agraïm des de Teknós a Sep Corderas el seu temps en oferir-nos aquesta interessant conferència.