El Projecte el Mirall, liderat per la docent Marta Ruiz i que té l’objectiu de promoure l’autoreflexió i reflexió conjunta sobre l’exposició mediàtica de l’alumnat durant la seva preadolescència com a gestors de contingut a la xarxa social Instagram, ha estat escollit com a finalista als XXI Premis eduCAC en la categoria Centres educatius, subcategoria secundària postobligatòria.

L’acte de lliurament dels premis on s’anunciaran els guanyadors d’aquesta edició, tindrà lloc el dimecres 29 de maig a les 11h al Teatre Municipal de Girona on hi assistiran els alumnes de 1r del CFGS en Màrqueting i Publicitat juntament amb els alumnes del CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius  que van participar en els vídeos del projecte.

Enhorabona per la feina feta!