Nous cicles en Dietètica a Manlleu i en Comerç Internacional a Manresa

El Campus Professional presentarà la seva oferta formativa al Saló de l'EnsenyamentLes novetats que oferirà el Campus Professional de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, així com tota l’oferta formativa del curs que ve, les presentarà al Saló de l’Ensenyament, que se celebrarà del 16 al 20 de març a Barcelona.

L’oferta dels cicles formatius de grau superior es concentrarà en un estand, sota el paraigua del Campus Professional de la UVic-UCC, on compartiran espai Teknós, UManresa i Kreas. En aquesta ocasió, les persones que demanin informació podran participar en un sorteig de cinc projectors.

Entre les principals novetats del Campus Professional amb vista al curs 2022-2023 serà el desplegament del CFGS en Dietètica i un nou CFGS en Comerç Internacional. Pel que fa al Campus Professional UVic, el CFGS en Dietètica, en aquest moment en tràmit d’obertura, s’impartirà a Manlleu, on per primera vegada es duran a terme estudis de la UVic-UCC. El cicle té com a objectiu formar l’alumnat en l’elaboració de dietes adaptades a diferents perfils de persones, controlar la qualitat de l’alimentació, analitzar comportaments alimentaris i planificar activitats educatives per promoure uns hàbits d’alimentació saludables, i es posarà en marxa al setembre amb una oferta inicial de 30 places.

El Campus Professional UManresa ampliarà la seva oferta d’estudis d’FP superior amb un nou CFGS en Comerç Internacional, que se sumarà al d’Administració i Finances, en l’àmbit d’empresa. Ambdós cicles s’incorporaran a la dinàmica de cooperació entre universitat i empresa que s’ha dissenyat per al nou espai FUB2-UEmpresa. D’altra banda, el Campus Professional UManresa posarà en marxa una oferta formativa d’especialització en l’àmbit de la digitalització i l’ús de les TIC per al disseny de peces dentals fixes i removibles adreçat a les persones que hagin superat el CFGS en Pròtesis Dentals. Aquests nous estudis van en la línia dels màsters de formació professional que preveu la nova llei d’FP.

El Saló de l’Ensenyament és l’esdeveniment firal de referència a Catalunya sobre formació. Enguany arriba a la 31a edició i compta amb la participació dels principals centres educatius del país, que presenten les novetats per al curs vinent.