En el marc de l’assignatura de llançament de productes i serveis, l’alumnat de segon del CFGS en Màrqueting i Publicitat ha treballat amb dues empreses de l’àmbit digital amb l’objectiu d’aprenentatge de campanyes de llançament de producte i serveis. Per una banda, l’aplicatiu desenvolupat per Neurekalabs, per detectar i millorar dificultats d’aprenentatge dels infants, i per altra banda, MiraKmueble , un e-commerce centrat en la venda online de mobles.
Durant el mes de gener els clients van presentar els seus projectes i varen traslladar el briefing, d’on parteix la necessitat de crear una campanya de llançament de producte al mercat. L’alumnat hi ha participat en format de competició formant 3 agències. El grup classe s’organitza en 6 subgrups que actuen com ho faria una agència de publicitat davant d’un client, dos grups per a cada client real. Els alumnes organitzats en les seves agències van estar treballant a l’aula les propostes d’accions creatives des de perspectives diferents com l’eix comercial, creatiu, per objectius, etc. per aconseguir donar més visibilitat a aquestes dues marques i per a la captació de més públic objectiu per a aquests negocis.
L’activitat va finalitzar el 24 d’abril amb la presentació de les dues propostes per a cada un dels clients. La proposta seleccionada com a guanyadora pels clients són les formades per Edith Varela, Júlia Salvans, Olga Serra i Laura Monje per a Neurekalab i Biel Suárez, Adrià Valverde, Víctor Asensio i Marta Carreño per a MiraKemueble als que agraïm la seva implicació, creativitat i esforç.
Des de Teknós agraïm al Sergi Grau de Nuerekalab i a l’Andrés Ramírez de MiraKemueble la seva col·laboració en la formació del nostre alumnat.