Campanya de relacions públiques per Pau Costa FoundationEls alumnes de 2n del CFGS en Màrqueting i Publicitat han dissenyat una campanya de relacions públiques per a Pau Costa Foundation: “Posem la mà al foc, tenim un pla”, en el marc del mòdul de relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting.

Pau Costa Foundation, és una entitat que té com a missió sensibilitzar, educar, investigar i crear consciència en la societat incidint en la prevenció d’incendis forestals a través de l’ecologia del foc.

Aquesta temàtica, no acostuma a entrar a les aules i és un intangible ple de reptes per a dissenyar una campanya de comunicació i relacions públiques.

El passat mes de desembre la Sra. Mariona Borràs, responsable del departament de comunicació de la fundació, va fer una conferència als alumnes per tal de que poguessin iniciar les fases d’investigació, planificació i estratègia, comunicació i avaluació per a dissenyar la campanya de relacions públiques.

El passat 4 de febrer, l’alumnat va presentar el projecte a la Fundació, amb un resultats excel·lents d’aprenentatge i de resolució creativa.

La col·laboració de l’entitat amb l’alumnat i la motivació per la resolució d’un cas real, va ser un excel·lent aprenentatge.

Agraïm a Pau Costa Foundation el seu temps i la seva col·laboració.