Campanya de comunicació per Öland i GrisfluorEls alumnes de 1r del CFGS en Màrqueting i Publicitat, dintre del marc de la unitat formativa d’elaboració de material de comunicació, han participat en el disseny i l’elaboració de material de comunicació per a la marca de roba Öland i GrisFluor.

La campanya que han elaborat consistia en crear un briefing, en el qual s’incloïa una sèrie de contingut per a un model de vestit anomenat Urban, vestit que ja existeix en la col·lecció de Öland, però en una versió per arribar a un target més jove. Els alumnes havien de generar una identitat corporativa, fer una proposta de packaging i fer diverses publicacions per a Instagram en format foto, amb la mostra del vestit, i en format vídeo, sobre el making off de la col·laboració.

La intenció, també, d’aquesta campanya era posar en pràctica tot el que han après al llarg del curs i treballar un encàrrec d’un client real amb un impacte real, tant pel negoci com per l’alumnat. L’alumnat també va tenir l’oportunitat d’entendre els aspectes que s’han de tenir en compte quan es dissenya un projecte de manera transversal, aplicar coneixements de forma multidisciplinària, treballar en equip, treballar amb deadlines, aprendre a lidiar amb nervis, frustracions o imprevistos i practicar les presentacions en un entorn més professional.

La valoració tant de l’alumnat com de la docent ha sigut molt positiu, destacant que l’alumnat va entendre bé l’encàrrec i que es va involucrar amb entusiasme, tant en les fases col·lectives com en les entregues individuals.

Agraïm a la Txell, propietària d’Öland i GrisFluor per obrir les portes del seu negoci als nostres alumnes i col·laborar en aquest projecte tan engrescador i pel seu feedback constructiu al nostre alumnat.