Bona participació a la sessió d’orientació online oberta per a futurs estudiants de Campus ProfessionalEl passat 24 de febrer de 2022 i en el marc de les accions de promoció del Campus Professional de la UVic-UCC va tenir lloc la sessió d’orientació online oberta per a futurs estudiants, familiars, tutors o orientadors.

El Campus Professional de la UVic-UCC imparteix formació professional en un entorn universitari. Es tracta d’una iniciativa única, innovadora i de qualitat que vincula l’educació superior a Catalunya amb els cicles formatius de grau superior (CFGS).

Actualment els cicles que impartim són:

A la sessió, organitzada per l’Àrea de Màrqueting de la UVic-UCC,  hi van participar la directora del Campus Professional i els caps d’estudis dels centres de Vic, Granollers i Olot.

Va comptar amb l’assistència d’estudiants i familiars que van poder conèixer de primera mà tot allò relacionat amb:

•  Accés i preinscripció
  •  Model formatiu i oferta d’estudis
  •  Instal·lacions i serveis
  •  Preus, beques i ajuts econòmics
  •  Allotjament i transport
  •  Vida universitària
  •  Orientació acadèmica personalitzada

Agraïm molt a tots els participants la seva assistència i us convidem a acompanyar-nos a les Jornades de Portes Obertes que tindran lloc el proper 26 de març de 2022 als centres de Vic i Granollers.