Be the visitor, una app per descubrir el patrimoni premiada als Premis Impuls FP

El projecte “Be the visitor” és una proposta d’aplicació connectada a unes ulleres virtuals programades, per així descobrir els edificis culturals del nostre patrimoni. En aquest projecte s’ha tingut en compte la inclusió de tots els ciutadans, malgrat puguin tenir deficiències visuals o auditives i a més a més, s’ha fet ús de la gamificació ja que permet un aprenentatge més divertit.

Els ex alumnes Nil Torrentó i Alexandre Hernández del CFGS en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, juntament amb dos alumnes més de l’Escola Municipal del Treball de Granollers en van ser els guanyadors. Van presentar aquest projecte als Premis ImpulsFP del Departament d’Educació, una convocatòria adreçada als centres educatius de titularitat de la Generalitat de Catalunya. que imparteixen ensenyaments professionals en la modalitat de Premi Innovació .

Des del centre Teknós donem la enhorabona a la feina feta per aquests estudiants i els animem a seguir aprenent.