Alumnes de Teknós han estat seleccionats per participar al congrés l’IndieDevDay.

El proper setembre es celebrarà a Barcelona l’IndieDevDay, una conferència de videojocs centrada especialment en el sector indie. És una de les conferències més grans de Espanya on si presenten videojocs que surten de centres formatius i que aplega a molta gent.

Els alumnes Unai Estavillo, Montserrat Estivill, Sara Peix i Naoki Sarrias han format un grup i presentaran una primera versió del videojoc Midlander, treballat al projecte final.

Midlander tracta sobre una ànima condemnada eternament a viure en una illa, plena de personatges esperpèntics també condemnats.

L’objectiu del joc és derrotar els enemics principals i escapar de la illa. Durant tot el joc, et trobes molt personatges mitològics de diferents cultures del món, que t’ensenyen diferents punts de vista de la vida, la religió i la bogeria.

El jugador pot també crear armes, menjar i altres utilitats per tal de sobreviure, ja que la dificultat del joc és elevada.

Des de Teknós felicitem a l’equip participant i els hi desitgem molts èxits!