La FETEP guanya per segon any consecutiu els UVic Sport Games

Dimecres passat va tenir lloc la segona edició dels UVic Sport Games, la jornada esportiva de la UVic, que va comptar amb tres-cents inscrits entre professorat, estudiants i professionals d’administració i serveis. Durant la inauguració, del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, va fer èmfasi en el vessant competitiu de la jornada, però també en el lúdic, el pedagògic i el cooperatiu “en què tothom pot trobar el que més li encaixa i que alhora permet fer salut, moure’s i adquirir més hàbits saludables i millors”.

Durant tot el matí van tenir lloc a la Zona Esportiva de Vic competicions esportives de futbol 7, bàsquet 3×3, voleibol i Touch Rugby. Paral·lelament, també hi va haver algunes sessions dirigides de Body Combat, Zumba, GAC, algunes activitats més lúdiques, com escalada, la cursa d’orientació, la recreació de jocs, bàdminton i iniciació al pàdel.

També van tenir lloc diferents tallers i activitats organitzades per diferents centres i entitats, com el taller de podologia (UManresa), avituallaments (grau de Nutrició Humana i Dietètica de la UVic-UCC), cobertures gràfiques de l’esdeveniment (Facultat d’Empresa i Comunicació i UMedia) i gamificació de resultats (grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs). Per altra banda, Decathlon va oferir una activitat de  tir amb arc i un concurs de dominades; Fit Up va organitzar sessions de Zumba i Cross Fit i hi va haver, en tot moment la presència d’un DJ i una food truck. Per primera vegada aquest any es van introduir disciplines d’esports adaptats, com la competició de bàsquet 3×3 amb cadira de rodes i una activitat de boccia.

Aquest any la FETEP va sortir-ne guanyadora per segona vegada consecutiva, amb un total de 482 punts, seguida de la FCTE, amb 310 punts i, en tercer lloc, es va situar la FEC, amb 257 punts.

Els equips guanyadors en les diferents competicions van ser: El TEAM BUS en bàsquet 3×3, amb un total de 55 punts; el Me levanto y me voy en bàsquet 3×3 en cadira de rodes, amb un total de 50 punts; el CV Queeeedateeee en voleibol, amb 40 punts, i els SEDG de futbol 7. Finalment, l’equip que va aconseguir més punts en total en la jornada va ser el Paquetorras, amb 65 punts, ja que és l’equip que va participar en més activitats.

La jornada va tenir també col·laboradors externs: Esclat, Decathlon, Crown Sport Nutrition, Etixx Sport Nutrition, Protein Gastronomy, Fussimanya, Hockeymania, Aurial Padel, Fit up i Crandon Skateboards.

Dades de participació:

• 310 participants / 70 dones i 240 homes / 20 en activitats individuals i 290 en competicions d’equip
  • Nombre d’equips: Bàsquet 3×3 en cadira de rodes: 4 equips / Voleibol: 7 equips / Futbol 7: 16 equips / Bàsquet 3×3: 13 equips
    Participació per facultats:
  • FCSB: 26 participants (8%)
  • FCT: 39 participants (13%)
  • FETEP: 161 participants (52%)
  • FEC: 65 participants (21%)
  • UMedicina: 14 participants (5%)
  • Altres: PAS UVic: 5 participants (2%)