Jornada d’Atenció a les Ferides 2024. Aprenent, innovant i compartint.
20è aniversari de la unitat clínica de ferides
7 Juny de 2023
El Comitè Científic de la VIII Jornada d’Atenció a les Ferides 2024 estableix les següents bases per a la presentació de comunicacions científiques.
Condicions generals
- El període d’enviament dels abstracts és del del 15 de març al 26 d’abril del 2024
- Les comunicacions podran ser de treballs realitzats individualment o en grup.
- S’acceptaran treballs realitzats per professionals assistencials, investigadors de recerca bàsica i alumnes de l’àmbit de ciències de la salut que s’hagin realitzat prèviament per motius professionals, acadèmics o expressament per poder ser presentats a la jornada.
- Només s’acceptaran els abstracts que estiguin escrits en català.
- Els treballs podran ser de dos tipus: a) exposició d’un cas clínic o b) treballs originals de recerca.
- L’autor/s ha/n de notificar específicament si tenen o no qualsevol conflicte d’interès.
- Les comunicacions acceptades únicament es podran exposar si com a mínim, un dels signants figura inscrit a la jornada de ferides 15 dies abans de l’inici de la mateixa. La no inscripció de cap dels autors a la jornada comportarà l’eliminació automàtica de l’abstract.
- Els treballs presentats podran ser sobre:
-
- Temàtica lliure: de qualsevol temàtica relacionada amb l’atenció a les ferides.
- Els abstracts acceptats seran publicats en un llibret que serà accessible des de la web de la jornada. Enviant l’abstract els autors autoritzen als organitzadors de la jornada a què l’abstract sigui publicat.
- El fet d’enviar un abstract pressuposa l’acceptació d’aquestes bases.
- L’incompliment d’alguna de les normes podrà ser motiu de no acceptació del treball, i ja no s’enviarà al Comitè Científic per a la seva valoració.
|
Continguts del teu abstract (resum de la comunicació)
- Haurà de ser redactat en llenguatge clar i tenir un nombre màxim de 450 paraules (el títol, el llistat d’autors, afiliacions i bibliografia no inclosos en el comptatge).
- Els Treballs Originals de Recerca hauran de tenir la següent estructura d’apartats:
- Introducció: Descripció breu del plantejament del problema en el seu context
- Objectiu: Descripció de la finalitat del treball
- Materials i mètode emprats: Descripció de la metodologia emprada i la tipologia d’estudi realitzat
- Resultats: Descripció dels resultats obtinguts de l’estudi
- Conclusions: Exposició breu de les conclusions més importants de l’estudi
- Bibliografia: Citació Vancouver. Només haurà d’incloure 3 referències.
- Els Casos Clínics hauran de tenir la següent estructura d’apartats:
- Introducció: Descripció breu del plantejament del problema en el seu context
- Descripció del cas: Haurà d’incloure l’avaluació, l’estratègia, descripció de les cures i resultats.
- Conclusions: Exposició breu de les conclusions més importants de l’estudi
- Bibliografia: Citació Vancouver. Només haurà d’incloure 3 referències.
- Evitar esmentar marques comercials en el títol, no obstant podran aparèixer en el cos del text entre parèntesis.
- Quan s’utilitzin abreviatures en el text de l’abstract, la primera vegada que es descrigui cal que apareguin en el text amb el seu significat íntegre i entre parèntesis l’abreviatura a emprar.
- No s’ha d’esmentar ni donar cap orientació sobre els autors del treball ni sobre el centre on s’ha realitzat per tal de facilitar l’equanimitat del Comitè Científic.
- Caldrà indicar un màxim de 4 paraules claus relacionades amb l’estudi.
|
Revisió
- El Comitè Científic avaluarà tots els abstracts rebuts, i decidirà quins són acceptats per a comunicacions orals i per a pòsters en base als següents criteris: rellevància i originalitat, qualitat metodològica i científica, síntesis i claredat.
- El comitè científic es reserva el dret de descartar els treballs que no respectin els principis ètics.
- La resolució del comitè científic es notificarà mitjançant correu electrònic a la persona que hagi fet l’enviament de l’abstract.
- Verifiqueu que la vostra adreça de correu electrònic (remitent i autor presentador) sigui correcta, ja que s’utilitzarà per contactar-vos després del procés de revisió.
|