Jornada d’Atenció a les ferides 2024

7 Juny de 2024

• El període d’enviament dels abstracts és del del 15 de març al 26 d’abril de 2024
  • Per elaborar l’abstract i abans de fer l’enviament, revisa acuradament les bases de les comunicacions.
  • El comitè científic únicament avaluarà aquells abstracts que compleixin amb les bases de les comunicacions.
  • El Comitè Científic de la VIII Jornada d’Atenció a les Ferides 2024 ofereix als estudiants de grau l’oportunitat de presentar en format pòster els seus treballs de fi de grau (TFG) relacionats amb l’atenció a les ferides.
  • Cal omplir tots els camps del següent formulari. Els abstracts que tinguin parcialment omplert el qüestionari quedaran descartats.
  • Només s’acceptaran els abstracts que estiguin escrits en català.
  • Recordatori: Extensió màxima del cos: 450 paraules

Enviament de comunicacions

• Amb el mínim de paraules el títol ha de descriure el treball de forma que el lector es pugui fer una idea clara de què va el treball i el trobi interessant.
  • Identifica entre una i quatre paraules claus que estiguin relacionades amb el treball presentat
  • A continuació caldrà citar, numerades per ordre en què apareixeran els autors, les diferents afiliacions (institucions a les que està vinculat professionalment o com estudiant) dels diferents autors. Per exemple: 1- EAP Vic Nord, 2- Hospital Universitari de Vic, 3- Hospital de Sant Jaume d’Olot, 4- Residència el Nadal, etc. Pel què fa a l’autor del TFG haurà d’indicar com a primera afiliació la universitat en la que té matriculat el TFG i podrà afegir afiliacions secundàries en cas que també estigui actiu professionalment.
  • Llista els autors del treball posant els dos cognoms i nom, i separant els autors amb punt i coma. Afegeix al final de cada autor el número corresponent a les afiliacions de les institucions a les que pertany. Per exemple: Fernandez-Català Maria 1,2; García-Martínez Raúl 2; Pérez-Rivera Jordi 2,3; etc.
  • Consisteix en la delimitació de l'objecte d'estudi. Ha de contenir la informació mínima necessària perquè el lector entengui el context del treball que es presenta. Hi ha de constar: L'objecte d'estudi i el seu context, els antecedents i estat actual del tema, la justificació de l'estudi. S'ha d'identificar problema d'investigació i la seva rellevància per a l'àmbit o àrea d'interès.
  • Els objectius han de dir explícitament què es vol aconseguir. Hi pot haver un objectiu general i altres d'específics. Han de ser clars, realitzables, mesurables i avaluables.
  • Ha de contenir la informació mínima necessària perquè el lector pugui repetir i avaluar el treball que es presenta. Ha de descriure el procediment que s'ha seguit i els materials emprats per tal d'aconseguir resultats. També el procés d'anàlisi que ha permès avaluar els objectius proposats en base als resultats obtinguts. Pels casos clínics cal incloure l'avaluació, l'estratègia, descripció de les cures i resultats
  • Haurà d'incloure els resultats de la investigació i una discussió que els contrasti amb la literatura existent per donar suport a les conclusions que es presenten. Cal indicar també l'aplicabilitat de les conclusions i l'impacte pels serveis de salut.
  • Ha d'incloure almenys una conclusió per a cadascun dels objectius plantejats.
  • Utilitzar la citació Vancouver. Citar com a màxim 3 cites bibliogràfiques.
  • El responsable del tractament de les dades és la Fundació Universitària Balmes (titular de la UVic-UCC). La finalitat és oferir els serveis de divulgació i formació. Les dades es tractaran per a la prestació de serveis divulgadors i formatius, i en compliment d’obligacions legals. En qualsevol moment podreu exercir els drets a accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar-ne la limitació del tractament o bé oposar-vos-hi. Podeu consultar informació addicional sobre protecció de dades a: https://www.uvic.cat/avis-legal-i-proteccio-de-dades. (*)Fundació Universitària Balmes, titular de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, amb CIF G - 58 020 124, carrer Perot de Rocaguinarda, 17, Vic (CP 08500), tel. 93 881 12 22, www.uvic.cat, info@uvic.cat. Pot contactar amb el delegat de protecció de dades (DPD) per mitjà de dpd@uvic.cat – C. Doctor Junyent, 1 – 08500 Vic.