Del 13 al 16 de novembre de 2016 tindrà lloc el XXXV Seminario Interuniversitario de Teoría de la Educación (SITE) sota l’eix temàtic de Democràcia i Educació en la Formació Docent. El SITE se suma als actes que durant el 2016 fan memòria a les aportacions de John Dewey sobre democràcia i educació, com també pretén contribuir a projectar altres mirades de revisió, conceptualizació i vivència ètica de
les democràcies del segle XXI. En aquest sentit el seminari s’articula com espai per intercanviar discursos pedagògics i experiències pràctiques que permetin, des de la Teoria de l’Educació, realitzar aportacions als debats i els anàlisis entorn a la presència, els significats i les finalitats de la democràcia en l’educació i la democratizació educativa, focalitzant aquests aspectes en la formació inicial de mestres. Més informació a: http://mon.uvic.cat/site-2016/
Establint diàlegs entre la Red SITE i la Red de Investigadores de Posgrado en Teoría de la Educación (RIPTE), el 13 de novembre se celebrarà a Vic la VII Jornada de Investigadores de Posgrado en Teoría de la Educación on la temàtica a tractar serà el text de John Dewey i les seves repercussions per l’educació i la formació del professorat. Més informació a: http://redipteducacion.blogspot.com.es/
L’organizació ha estat possible gràcies al recolzament del Departament de Pedagogia de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (FETCH), el Grup de Recerca Educativa (GREUV) i el Vicerectorat de Recerca i Professorat de la UVic-UCC. També s’ha comptat amb la complicitat i col·laboració de la Comissió Permanent del SITE i de totes les persones que participen a la Red.