Presentació Revista Docència “Escola Rural” (USTEC) a la UVic-UCC

Publicat per 23 d'octubre de 2015

L’acte va comptar amb la participació del degà de la Facultat, en Joan Soler, qui va presentar l’acte i també va parlar d’escola rural. Tot seguit l’Arcadi Figueres (USTEC) va presentar la revista i a continuació la Laura Domingo va dinamitzar una taula rodona amb la participació de la Maria Pagespetit, exestudiant del Seminari d’Escola Rural de la UVic-UCC, de la Rosa Cañadell (exportaveu de l’USTEC) i de diferents assistents del públic.

Van sorgir diferents temes de debat com la importància de tenir projectes educatius específics a les escoles, la participació d’empreses i institucions externes a dins les escoles, la continuïtat dels claustres de mestres, les especificitats de l’escola rural, etc. Reflexions i aportacions que ens ajuden a conèixer i entendre millor l’educació en els petits municipis.

Revista Docència

Etiquetes

Comentaris tancats a Presentació Revista Docència “Escola Rural” (USTEC) a la UVic-UCC Deixa un comentari