Publicat per 6 d'abril de 2017

“Experiencing Democracy in Secondary Schools from Demoskole Approach: Five case studies” és el Seminari que Núria Simó Gil ha presentat per debatre els resultats del Projecte I+D: Demoskole: Democracia, Participació i Educació Inclusiva als centres educatius (Ref: EDU2012-39556-C02-01/02) del GREUV.

El seminari ha tingut lloc els dies 28 de març i 4 d’abril, a School of Education de la York St John University  i Institute of Education de l’University College London, respectivament.

En els dos seminaris s’han presentat els referents conceptuals que fonamenten el concepte de democràcia a les escoles elaborat per l’equip de recerca, el plantejament metodològic col.laboratiu dut a terme amb els centres participants i els resultats més rellevants relacionats amb l’anàlisi de la qualitat de les pràctiques democràtiques a les escoles. Finalment, s’han destacat les conclusions com un aspecte de la recerca transferible a altres centres educatius.

Etiquetes

Comentaris tancats a Núria Simó-Gil presenta els resultats de la recerca Demoskole a York i a Londres Deixa un comentari