Publicat per 6 de juliol de 2016

Lídia Sala, Esther Fatsini, Joan Soler, Alba Parareda, Mar Beneyto, Núria Simó i Antoni TortEls passats 28, 29 i 30 de juny va tenir lloc el XVI Congreso Nacional y VII Congreso Iberoamericano de Pedagogía: Democracia y Educación en el Siglo XXI. Joan Soler i Antoni Tort van presentar una ponència de forma conjunta en l’àmbit d’història i educació. I Antoni Tort també va formar part d’una taula rodona en què es debatia sobre democràcia i educació. Al mateix temps, Esther Fatsini, Núria Simó, Lídia Sala, Mar Beneyto i Alba Parareda, membres del GREUV, van presentar-hi comunicacions. En alguns casos, centrades en la recerca Demoskole en què actualment participen, i en d’altres, en projectes previs o en les tesis que algunes d’elles desenvolupen.

Els títols de les ponències o comunicacions figuren a continuació junt amb els autors:

Joan Soler i Antoni Tort: Democracia y educación en el siglo XX: de las repúblicas infantiles a la autogestión pedagógica

Antoni Tort: Democracia y Educación ayer y hoy: el viaje inacabado de la obra de John Dewey

Núria Simó: La ciudadanía como práctica para una educación democrática en los centros educativos.

Esther Fatsini: La participación del alumnado en los centros de secundaria, indicador de inclusión.

Alba Parareda: Análisis de la vivencia de la ciudadanía en jóvenes de origen inmigrado: algunos factores que influyen en ella.

Mar Beneyto: Tecnología escolar desde una perspectiva participativa, democrática e inclusiva.

Lídia Sala: Democratización y participación en la escuela rural (1975-2000) a través de la revista Cuadernos de Pedagogía.

Etiquetes

Comentaris tancats a Membres del GREUV participen al XVI Congreso Nacional y VII Congreso Iberoamericano de Pedagogía: Democracia y Educación en el Siglo XXI Deixa un comentari