Membres del GREUV participen a la conferència biennal de la WFATE

Publicat per 24 d'abril de 2016

WFATE_2016Laura Domingo (GREUV), Laura Farré (GREUV), Mar Beneyto (GREUV), Gemma Torres (GREF) i Marta Marimon (GRAD) han assistit a la conferència biennal de la WFATE (Federació Mundial d’Associacions per a la Formació del Professorat) celebrada a Barcelona, del 21 al 23 d’abril de 2016. La WFATE integra les associacions de formació del professorat d’Europa (ATEE), dels Estats Units (ATE-USA), del Canadà (IAKB), d’Austràlia (ATEA), d’Àfrica (AATE) i de Hong Kong. Les últimes conferències s’han celebrat a Chicago, Nairobi i Pequín.

Les institucions organitzadores a Catalunya són el Col·legi de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres de Catalunya (CDL) i la Societat Catalana de Pedagogia de l’Institut d’Estudis Catalans, amb el suport i la participació del Departament d’Ensenyament, l’Ajuntament de Barcelona, la Universitat de Barcelona i les facultats d’Educació de la resta d’universitats catalanes (Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Ramon Llull, Universitat de Vic, Universitat de Girona, Universitat de Tarragona, Universitat de Lleida, Universitat Oberta de Catalunya) i, també, altres institucions de formació del professorat, com ara l’Associació de Mestres Rosa Sensat i escoles de Catalunya.

Antoni Tort hi va intervenir com a Chair del grup del congrés que tractava el tema: ”Teacher Education Curriculum and School Curriculum”.

Etiquetes

Comentaris tancats a Membres del GREUV participen a la conferència biennal de la WFATE Deixa un comentari