Publicat per 4 d'octubre de 2018

En el marc de l’Emerging Researchers’ Conference, celebrada a Bolzano entre els dies 3 i 4 de setembre de 2018, Laura Farré presenta la comunicació “Engaging with students’ voices to improve teaching practices in a secondary school”.

La comunicació presentada es centra en la seva tesi doctoral “El reconeixement de les veus de tot l’alumnat per millorar la pràctica docent a les aules de secundària”, la qual té com a objectiu reconèixer les veus de l’alumnat d’un centre d’educació secundària per tal de comprendre la seva participació en el context escolar i reflexionar al voltant dels processos d’ensenyament i aprenentatge. La finalitat és que siguin els nois i noies que, mitjançant metodologies participatives, s’impliquin en un diàleg reflexiu amb els docents per promoure canvis en els seus processos d’aprenentatge. Aquesta tesi està vinculada al projecte de recerca I+D Demoskole: Democràcia, participació i educació inclusiva en els centres educatius (Referència: EDU2012-39556-C02-01/02).

Etiquetes

Comentaris tancats a Laura Farré presenta la seva recerca a l’Emerging Researchers’ Conference a Bolzano Deixa un comentari