Jornada de Reflexió sobre Experiències Democràtiques als centres de primària

Publicat per 16 de novembre de 2015

El passat dissabte 14 de novembre membres de Demoskole de la UVic-UCC van assistir a la jornada de treball “DEMOCRÀCIA ALS CENTRES DE PRIMÀRIA: Jornada de Reflexió sobre Experiències Democràtiques” organitzada pel grup Demoskole de la Universitat de Girona (UdG).

La jornada va començar amb la presentació de les experiències democràtiques dels quatre centres de primària participants al projecte. Cada centre va posar en relació la seva experiència democràtica amb les dimensions principals que treballa Demoskole. Seguidament es van crear taules de debat, on es van discutir i compartir perspectives sobre les dimensions.

Etiquetes

Comentaris tancats a Jornada de Reflexió sobre Experiències Democràtiques als centres de primària Deixa un comentari