Publicat per 21 de febrer de 2018

Del 3 al 10 de febrer de 2018 Isabel Carrillo Flores, professora de la FETCH i investigadora del GREUV, ha viatjat a Colombia per participar en el Projecte Estrategias Innovadoras en la formación de docentes en el post-acerdo de paz, que promou la Fundació Kreanta conjuntament amb l’Ajutament de Barcelona i l’Alcaldía de Medellín.

Durant la seva estada a la ciutat de Medellín ha impartint diferents Seminaris i Conferències a la Universidad EAFIT, Universidad Pontificia Bolivariana, Universidad de Antioquia, Fundación Proantioquia Centre de Mestres, IE Débora Arango i IE Diego Echevarria Misas sobre La formación y el desarrollo professional docente frente a los Nuevos desafíos de la educación. Impacto de necesidades de capacitación de docentes en una sociedad cambiante y diversa.

També ha mantingut reunions de treball amb l’equip MOVA, amb el Secretario de Educación y la Fundación Kreanta sobre models de centres de formació i innovació docent.

Etiquetes

Comentaris tancats a Isabel Carrillo Flores participa al projecte Estrategias Innovadoras en la formación de docentes en el post-acerdo de paz a Medellín Deixa un comentari