Publicat per 21 de febrer de 2018

Durant aquest període, el professor Jordi Garcia Ferrero desenvoluparà una recerca sobre les Universitats representades amb col·laboració amb el projecte ARAEF. Análisis de las representaciones audiovisuales de la educación en documentales y noticiarios durante el franquismo. Programa Estatal de Investigación, Desarrollo e Innovación Orientada a los Retos de la Sociedad, en el marco del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2013-2016, (Ref. EDU2017-89646-R).

Durant l’estada el professor impartirà diferents seminaris i conferències vinculades al tema d’estudi.

Etiquetes

Comentaris tancats a Inici de l’estada de recerca del professor Jordi Garcia Ferrero de la Universitat de Barcelona al MUVIP Deixa un comentari