Publicat per 30 de novembre de 2016

El passat mes de novembre es van celebrar al poble d’Alella, les desenes Jornades Francesc Ferrer i Guàrdia d’Innovació Educativa. Enguany la temàtica tractava les dinàmiques i les noves metodologies basades en paradigmes d’innovació educativa. Durant tres dies van assistir a les Jornades més de 130 persones entre ponents, mestres, famílies i persones interessades en l’educació i l’ensenyament. A més a més la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya i la Universitat Ramon Llull també hi van aportar els seus projectes de recerca relacionats amb la democràcia i la participació a les aules.

L’acte va ser inaugurat per la regidora d’educació Teresa Vilaró i clausurat per l’alcalde Andreu Francesc i Àngel Domingo com a subdirector general d’Innovació, Formació i Orientació del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Cati Lecumberri (UVic-UCC), Eduard Vallory (Escola Nova 21), Jaume Aguilar (president de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica), Juliana Bacardit (presidenta del Moviment Educatiu del Maresme), Montse Castellò i Mirèia Cívis (URLL), entre d’altres, en van ser alguns dels ponents.
Durant els tres dies es van combinar ponències magistrals amb tallers més específics sobre Cooperar per aprendre, Avaluació competencial i Educació emocional.

Etiquetes

Comentaris tancats a Cati Lecumberri, de l’equip de Demoskole, participa en les XX Jornades Francesc Ferrer i Guàrdia d’Innovació Educativa Deixa un comentari