Pati de l’escola Puolala Koulu a Turku (Finlàndia)

A principis del mes de febrer d’enguany, la professora Anna Vallbona, membre del grup de recerca GRELL, va fer una visita a diverses escoles de Turku, Espoo i Hèlsinki (Finlàndia). La visita s’emmarca dins del programa de pràctiques als països nòrdics que coordina la professora Anna Vallbona. L’objectiu de la visita és tutoritzar els estudiants dels graus de mestre en educació primària i doble grau en mestre d’educació primària i mestre d’educació infantil de la Universitat de Vic que fan pràctiques internacionals en aquest país en el seu últim curs del grau.

El seguiment de les pràctiques dels alumnes que fan les pràctiques a les escoles finlandeses inclou visites als centres de pràctiques, entrevistes amb els coordinadors i tutors de pràctiques de cada centre, observacions a les aules i tutories amb l’alumnat. Anna Vallbona va poder veure com els alumnes portaven a terme sessions de classe i va poder compartir i discutir -les amb l’alumnat.