GU

Llorenç Comajoan participa per videoconferència a la sessió de classe, juntament amb Laura Vilardell, professora del curs (al fons), i els alumnes de Georgetown University.

El dimarts 29 d’abril, Llorenç Comajoan va participar per videoconferència en una sessió de l’assignatura Catalan Culture and Society, impartida per Laura Vilardell a Georgetown University (Washington DC). A partir de la lectura prèvia de l’article de Comajoan titulat “The sociolinguistic situation of Catalan at the turn of the 21st century: immigration and intergenerational transmission” (Catalan Review, 2004), els alumnes del curs van plantejar diverses preguntes sobre temes sociolingüístics i el català a Catalunya. En concret, els alumnes es van interessar per aspectes ètnics de relacions socials, la influència del moviment sobiranista en la promoció de la llengua, l’evolució en els usos del català i el paper de la immigració.