Berta Vila (GRELL-UVic) va formar part del comitè organitzador del Congrés Neuroeducació & Miultisensorialitat: Aprendre amb els sentits a l’Educació Infantil, organitzat per Hermex, UAB, UVic-UCC i la UAO. El congrés va tenir lloc el dissabte 11 de febrer a l’auditori Axa de Barcelona  i va comptar amb l’assistència de 400 participants: mestres d’Educació Infantil, professors universitaris i estudiants. Durant les ponències es van exposar les noves aportacions de la neuroeducació (biologia,  neurologia i psicologia) i es van destacar dues idees. D’una banda, es va donar importància a l’exploració, la multisensorilitat, el moviment i, sobretot, el joc en el desenvolupament de les capacitats dels infants.  D’altra banda, es va remarcar que les conexions neuronals en els sis primers anys de vida configuren la base de la persona i la seva ment.
Berta Vila va presidir la sessió de Síntesi i debat a partir de la ponencia “El cervell en l’aprenentatge”, a càrrec de David Bueno (UB) i de la sessió sobre una experiència de qualitat duta a terme a l’Escola Bressol Pa amb Xocolata (Tona), duta a terme per les professores col·laboradores de la UVic-UCC Mireia Petitbo i Cristina Cardo.