riceLlorenç Comajoan, coordinador del GRELL, va realitzar una estada de recerca de 2 setmanes durant el mes de setembre a Rice University, a Houston, convidat per Rafael Salaberry, director del Center for Languages and Intercultural Communication. Durant la seva estada, va dur a terme tasques de docència i de recerca. En concret, va impartir dues sessions de l’assignatura Introduction to Hispanic linguistics. Pel que fa a la recerca, va investigar la manera com estan organitzades les llengües a la Universitat de Rice i, en concret, com es gestiona el Program in Writing and Communication, que forma els alumnes en matèria d’escriptura acadèmica i comunicació en general. La directora del programa, Tracy Volz, va destacar que els seminaris d’escriptura de primer any (First-year seminars) són efectius només a llarg termini i que milloren les habilitats de comunicació acadèmica dels alumnes de primer any però que no els preparen per a la resta de la carrera acadèmica. En aquest sentit va destacar la necessitat de crear aliances entre departaments i docents al llarg dels 4 anys del grau. Comajoan també va dur a terme la conferència titulada Teachers’ beliefs about grammar teaching in the classroom: Toward a typology of teachers i va tenir reunions amb Salaberry al voltant d’un projecte de recerca futur. Finalment, va fer una visita a l’escola bilingüe dual Wharton PK-8 Dual Language Academy i va entrevistar la directora, Jennifer Day.