Núria Medina, amb les professores Váleria Árva i Éva Benkö Trentine de l’Eötvös Loránd University de Budapest.

La professora Núria Medina Casanovas va fer una estada de recerca i docència al Departament de Llengua estrangera i Literatura de la Facultat d’Educació Infantil i Primària de Eötvös Loránd Tudományegyetem de Budapest (Hongria) de setembre a novembre de 2018. En la seva estada va impartir l’assignatura Methodology of Bilingual Pre-school: Music Education a l’alumnat del Grau de Mestres d’Educació Infantil. En l’apartat de recerca, va establir contacte amb sis escoles de Budapest amb què col.laborarà en la recerca Songs and Stories to Teach English as a Foreign Language to Young Learners, en col.laboració amb la professora Mireia Canals-Botines.

A banda del projecte de recerca, Medina va establir contacte amb investigadors reconeguts per la seva recerca en la motivació en l’aprenentatge de llengües així com autors de referència en la pedagogia musical. A més, en el període d’estada a Budapest, va poder assistir a dos congressos: IATEFL, sobre l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera, i la 2nd International Conference on Sociolinguistics, on va presentar una comunicació.