Núria Medina, professora de la UVic-UCC i membre del GRELL, ha Medinaassistit a la International Week 2016 a Copenhaguen (Dinamarca) del 29 de febrer al 3 de març d’enguany gràcies a una beca d’Erasmus Docència, Erasmus+ concedida per la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

En el marc de la International Week 2016, Núria Medina ha impartit vuit hores de docència en les assignatures de música i d’anglès de la titulació de Mestre de la Professionshøjskolen UCC, København. La seva docència ha consistit en la presentació del treball interdisciplinari d’anglès i de música mitjançant el qual s’estableixen els avantatges de l’ús de la música per a l’aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera.

La investigadora Núria Medina també va assistir a un seminari de recerca de la UCC, on va poder compartir el treball que el professorat d’aquesta universitat desenvolupa en el camp de la recerca en pedagogia infantil.