Desconeguts, coneguts és el programa de divulgació científica d’UVic Ràdio dedicat a donar a conèixer la recerca que es fa a la Universitat de Vic. L’espai té la voluntat de mostrar als estudiants una faceta del professorat que els pot ser llunyana: la d’investigadors i membres de grups de recerca. En cada programa, es fa un repàs a les notícies sobre recerca i s’entrevista un investigador de la universitat. El programa està presentat per Cristina Vergés, estudiant de quart curs de periodisme, i s’emet cada dimarts a les 13.00. En l’edició del 7 de febrer de 2017 es va entrevistar el coordinador del GRELL, Llorenç Comajoan, que va parlar de la recerca que es desenvolupa des del GRELL. Per escoltar el programa, feu clic aquí.