jornades_de_formacioAnna Vallbona i Àngel Raluy, professors de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes i membres del GRELL, van participar en  les Jornades de Formació per al PDI que imparteix docència en una tercera llengua organitzades pel Fòrum Vives que es van celebrar els dies 10 i 11 d’octubre a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. L’objectiu d’aquestes jornades era reflexionar sobre la docència en contextos multilingües a l’educació superior i proporcionar estratègies metodològiques i recursos docents per fer front al repte de fer docència en una llengua diferent a la pròpia.

Els dos investigadors del GRELL van presentar la comunicació Actuacions per a la millora de les competències docents del professorat UVic-UCC en entorns multilingües. El cas de la Facultat d’Educació, Ciències Humanes i Traducció. En la seva intervenció van exposar les línies d’actuació que s’han portat a terme en els darrers anys a la FETCH en relació amb la formació del professorat que imparteix docència en contextos EMI (English Medium Instruction) i de quina manera aquestes línies han anat evolucionant pel que fa a la recerca que s’ha portat a terme paral·lelament a la implantació de la docència en anglès. En la part final de la comunicació es va fer esment de la situació actual i de la necessitat de continuar la formació tenint en compte la singularitat i les necessitats formatives del professorat de les diferents titulacions.