Llorenç Comajoan a la Universitat de Leiden, Països Baixos

Llorenç Comajoan, coordinador del GRELL, va ser un dels conferenciants plenaris del congrés Tense, Aspect and Modality in L2, que es va dur a terme els dies 20 i 21 d’abril a la Universitat de Leiden (Països Baixos). Comajoan va pronunciar-hi la conferència “L2 tense-aspect research and language teaching: what is the relevance?”sobre la rellevància de la recerca en adquisició de llengües en l’ensenyament dels temps del passat a l’aula d’espanyol com a segona llengua. Els resultats de l’estudi, en general, mostren que la rellevància és més aviat minsa, tot i que els docents expressen interès a poder relacionar els temes de recerca i ensenyament. Durant el congrés, també es van dur a terme diferents reunions per establir un consorci de diferents universitats per dur a terme estudis sobre l’adquisició i aprenentatge de llengües segones.