Berta Vila, membre del GRELL i professora de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes,  va participar el passat novembre en el curs L’experimentació com a eina educativa, organitzat per ACVic Centre d’Arts Contemporànies en col·laboració amb el Centre de Recursos Pedagògics d’Osona.

L’objectiu de la formació era explorar les possibilitats de l’art com a eina educativa i anava adreçada a professorat de la 6a edició d’Art i Escola i a altres professionals de l’educació i persones interessades en el camp de l’art i l’educació.

La sessió de Berta Vila, titulada La documentació del procés educatiu”, va permetre a mestres d’educació infantil, primària i secundària conèixer alguns exemples de documentació pedagògica de propostes educatives. També va facilitar el diàleg  sobre les formes de registre dels processos d’aprenentatge dels infants, els instruments i eines de presentació de la informació i les intencionalitats comunicatives de la documentació pedagògica.