Els dies 14 i 15 d’abril, la professora Anna Vallbona, membre del GRELL, conjuntament amb la professores Sarah Khan i Lucrecia Keim, del GRAC, van presentar els resultats del Projecte Armif titulat “Els efectes de l’enfocament AICLE sobre la competència lingüística de l’alumnat universitari de la doble titulació MEP-MEI de la UVic-UCC” al XXXIV Congreso Internacional de la Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA) que es va celebrar  a la Universitat d’Alacant.

Durant el congrés es van presentar dues comunicacions sobre els resultats de l’estudi: The effect of CLIL on the development of English oral proficiency: the case of a double degree teacher training programme i The effect of EMI on the development of written English language skills in university settings: the case of the double degree teacher training programme at the UVic-UCC.

Els resultats de l’estudi sobre el desenvolupament de l’escriptura en contextos AICLE amb estudiants universitaris indiquen que els estudiants milloren més en aspectes de fluïdesa i complexitat (tant lèxica com sintàctica) que no pas en correcció lingüística. Pel que fa al desenvolupament oral, els resultats mostren, en general, una tendència a la millora en els mateixos aspectes, però inferior a la que s’aprecia en l’anàlisi dels resultats de l’escriptura.

Aquests resultats poden trobar una interpretació en el propi context universitari: els estudiants reben input oral i escrit tan a les aules com a través de les lectures de llibres i articles, i presenten moltes tasques escrites però els manca més interacció oral i feedback per poder reflexionar sobre la pròpia correcció lingüística.