Anna Vallbona, del GRELL, presentant la seva recerca al seminari.

El Seminari internacional L’aula com a àmbit d’investigació sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua és un espai de trobada de diversos grups de recerca d’universitats de Catalunya, el País Basc, el País Valencià, Castella i Lleó i Portugal, interessats en la recerca que es desenvolupa a l’aula en el camp de la didàctica de la llengua/llengües. El seminari s’organitza biennalment des de l’any 2005, amb l’objectiu de compartir els resultats dels estudis que duen a terme els grups participants i de reflexionar sobre aquelles qüestions de rellevància per a la recerca. En aquesta edició, la novena, el debat va girar al voltant de la recerca col·laborativa, amb l’èmfasi en la dialèctica entre la investigació a l’aula i les pràctiques innovadores. Enguany el seminari es va celebrar el 17 i 18 de gener de 2019 i va estar organitzat pel GREIP, Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües de la UAB.

Anna Vallbona hi va presentar la comunicació “L’anglès com a llengua d’instrucció a la universitat: un estudi de cas”, en què va presentar els resultats d’un estudi sobre l’aprenentatge de l’anglès per part dels alumnes de doble grau d’educació infantil i primària de la Universitat de Vic. En representació del GRELL, van assistir al seminari Mariona Casas, Mireia Canals, Llorenç Comajoan, Jordina Coromina, Núria Medina, Teresa Puntí i Anna Vallbona.