Projectes

Projectes en curs

  • Fostering Higher Education Students’ Autonomy Through Blended Learning . CÁNOVAS MÉNDEZ, MARCOS (IP); SAMSON, RICHARD; BRUGUÉ BOTIA, LYDIA. 2020-1-ES01-KA203-082513. Université Catholique de Lyon, Universitat de Varsòvia, Universidade do Minho, UNIVERSITETET I STAVANGER, Comissió Europea, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya 2020-2022.
  • Participació en “Maximizing the role of L2 input through multiple exposures”. FFI2016-80576-P. Ministerio de economía y competividad. Àngels Pinyana.
  • Participació en “Análisis empírico del impacto de la docencia en inglés en la universidad: aprendizaje de lengua, conocimiento disciplinar e identidades académicas (ASSEMID)”. FFI2016-76383-P. PROYECTOS I+D – PROGRAMA ESTATAL DE FOMENTO DE LA INVESTIGACIÓN CIENTÍFICA Y TÉCNICA DE EXCELENCIA SUBPROGRAMA ESTATAL DE GENERACIÓN DE CONOCIMIENTO. Sarah Khan.
  • “Interacció oral en llengües estrangeres en entorns presencials i online” (Projecte UVic-UCC). Equip: Lucrecia Keim (IP), Gemma Delgar, Sarah Khan, Àngels Pinyana.
  • “Text, imatge i estil” (Projecte UVic-UCC). Equip: Gonçal Calle (IP), Marcos Cánovas (IP), Lydia Brugué, Gemma Delgar.
  • La representació de l’assetjament escolar i el ciberassetjament en materials audiovisuals de ficció produïts al segle XXI i distribuïts a l’Estat espanyol” (Projecte UVic-UCC). Equip: Marcos Cánovas (IP), Lydia Brugué, Gonçal Calle, Gemma Delgar.

Projectes tancats

  • “Creació d’un banc de recursos en format Moodle per a la revisió i consolidació de continguts en llengua anglesa.” (Projecte AQUID, UVic-UCC, 2017-2019). Equip: Gonzalo Calle (IP), Anna Masferrer (IP).
  • “Implementació d’una eina de portafolis virtuals i carpeta personal d’aprenentatge en el context del Màster Universitari en Traducció Especialitzada coordinat per la UVic-UCC.” (Projecte AQUID, UVic-UCC, 2017-2019). Equip: Marcos Cánovas (IP), Lydia Brugué, Richard Samson.
  • “CONNECT 2.0 – Intercultural Learning Network 4 Europe.” (Projecte Erasmus+ Key 2, 2015-2018). Equip: Lucrecia Keim (IP), Àngels Pinyana, Àngel Raluy (GRELL), Montse Vancells.
  • “Anàlisi de la competència intercultural del professorat universitari” (Projecte UVic-UCC). Equip: Montse Vancells (IP), Mercedes Dalda, Lucrecia Keim, Àngels Pinyana.
  • “Quality Parameters in International Profiles in Higher Education”. (Zurich University of Applied Sciences, 2016). Equip: Sarah Khan (IP), Àngels Pinyana.
  • Participació al projecte “Els efectes de l’enfocament AICLE sobre la competència lingüística de l’alumnat universitari de la doble titulació MEP-MEI de la UVic-UCC” (Projecte ARMIF, 2014-2016, IP Anna Vallbona, GRELL), Sarah Khan, Àngels Pinyana, Lucrecia Keim.
  • “La dinamització del rol de l’estudiant per mitjà dels entorns personals d’aprenentatge (PLE) en l’àmbit universitari.” (Projecte AQUID, UVic-UCC). Equip: Marcos Cánovas (IP), Marta Marimon, Richard Samson, Àngel Tortadès.
  • “Creació de pautes i recursos web per a la normalització de l’AICLE a la UVic” (Projecte AQUID, UVic-UCC, 2012-2014). Equip: Sarah Khan (IP), Àngels Pinyana, Anna Vallbona.
  • “Aprenentatge col•laboratiu en projectes en el marc d’assignatures semipresencials i amb suport virtual de traducció i llengües estrangeres: un projecte de recerca-acció” (Projecte UVic-UCC, 2005-2008). Equip: Lucrecia Keim (IP), Marcos Cánovas, Sarah Khan, Àngels Pinyana, Gemma Delgar, Richard Samson, Àngel Tortadès.
  • “Socioconstructivisme i les TIC en la pedagogia de la traducció i les llengües estrangeres” (Projecte DURSI, 2003-2004). Equip: Maria González-Davies (IP), Lucrecia Keim, Marcos Cánovas, Richard Samson, Àngel Tortadès.