[:en]34 Congrés Internacional AESLA[:ca]34 Congrés Internacional AESLA[:]

Posted by 15 de April de 2016
[:en]Investigadors de la UVic-UCC del GRELL (Grup de Recerca en Educació Llenguatge i Literatura) i GRAC (Grup de Recerca en Aprenentatge i Comunicació) presenten els resultats del Projecte Armif ‘Els efectes de l’enfocament AICLE sobre la competència lingüística de l’alumnat universitari de la doble titulació MEP-MEI de la UVic-UCC’ al XXXIV Congreso Internacional de la Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA) celebrat del 14 al 16 d’abril de 2016 a la Universitat d’Alacant. Enguany, el títol del congrés és “El discurso profesional y académico: una perspectiva interdisciplinar”.

El projecte, dirigit per la Dra Anna Vallbona de la FETCH, presenta resultats sobre la competència escrita i oral en llengua estrangera (anglès) d’estudiants del doble grau de Mestre en Educació Infantil i Educació Primària amb Menció en Llengua Anglesa amb aquestes dues comunicacions:

Dijous 14 d’abril
Enseñanza de lenguas y diseño curricular/Language teaching

The effect of CLIL on the development of English oral proficiency: the case of a double degree teacher training programme
Sarah Khan, Lucrecia Keim, Anna Vallbona, Àngels Pinyana, i Angel Raluy

Divendres 15 d’abril
Adquisición y aprendizaje/Language acquisition

The effect of EMI on the development of written English language skills in university settings: the case of the double degree teacher training programme at the UVic-UCC.
Anna Vallbona, Sarah Khan, Lucrecia Keim, Angels Pinyana i Angel Raluy.
[:ca]Investigadors de la UVic-UCC del GRELL (Grup de Recerca en Educació Llenguatge i Literatura) i GRAC (Grup de Recerca en Aprenentatge i Comunicació) presentaran els resultats del Projecte Armif ‘Els efectes de l’enfocament AICLE sobre la competència lingüística de l’alumnat universitari de la doble titulació MEP-MEI de la UVic-UCC’ al XXXIV Congreso Internacional de la Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA) que se celebra del 14 al 16 d’abril de 2016 a la Universitat d’Alacant. Enguany, el títol del congrés és “El discurso profesional y académico: una perspectiva interdisciplinar”.

El projecte, dirigida per la Dra Anna Vallbona de la FETCH, presentarà resultats sobre la competència escrita i oral en llengua estrangera (anglès) d’estudiants del doble grau de Mestre en Educació Infantil i Educació Primària amb Menció en Llengua Anglesa amb aquestes dues comunicacions:

Dijous 14 d’abril
Enseñanza de lenguas y diseño curricular/Language teaching

The effect of CLIL on the development of English oral proficiency: the case of a double degree teacher training programme
Sarah Khan, Lucrecia Keim, Anna Vallbona, Àngels Pinyana, i Angel Raluy

Divendres 15 d’abril
Adquisición y aprendizaje/Language acquisition

The effect of EMI on the development of written English language skills in university settings: the case of the double degree teacher training programme at the UVic-UCC.
Anna Vallbona, Sarah Khan, Lucrecia Keim, Angels Pinyana i Angel Raluy.
[:es]Investigadors de la UVic-UCC del GRELL (Grup de Recerca en Educació Llenguatge i Literatura) i GRAC (Grup de Recerca en Aprenentatge i Comunicació) presenten els resultats del Projecte Armif ‘Els efectes de l’enfocament AICLE sobre la competència lingüística de l’alumnat universitari de la doble titulació MEP-MEI de la UVic-UCC’ al XXXIV Congreso Internacional de la Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA) celebrat del 14 al 16 d’abril de 2016 a la Universitat d’Alacant. Enguany, el títol del congrés és “El discurso profesional y académico: una perspectiva interdisciplinar”.

El projecte, dirigit per la Dra Anna Vallbona de la FETCH, presenta resultats sobre la competència escrita i oral en llengua estrangera (anglès) d’estudiants del doble grau de Mestre en Educació Infantil i Educació Primària amb Menció en Llengua Anglesa amb aquestes dues comunicacions:

Dijous 14 d’abril
Enseñanza de lenguas y diseño curricular/Language teaching

The effect of CLIL on the development of English oral proficiency: the case of a double degree teacher training programme
Sarah Khan, Lucrecia Keim, Anna Vallbona, Àngels Pinyana, i Angel Raluy

Divendres 15 d’abril
Adquisición y aprendizaje/Language acquisition

The effect of EMI on the development of written English language skills in university settings: the case of the double degree teacher training programme at the UVic-UCC.
Anna Vallbona, Sarah Khan, Lucrecia Keim, Angels Pinyana i Angel Raluy.
[:]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *