El dilluns dia 17 d’abril el degà de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes va fer el lliurament del Premi al millor Treball de Fi de Grau (TFG) 2022 sobre cooperativisme i les metodologies d’educació i d’aprenentatge cooperatiu (Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia) de la UVIC-UCC en col·laboració amb la Fundació Roca Galès.

El jurat presidit per: Josep Casanovas (UVIC-UCC), Joan Callarisa (UVIC-UCC) i Lluís Carreras (Universitat Rovira i Virgili-Fundació Roca Galès), va atorgar el premi a Yolanda Corral Bielsa, graduada en Educació Social, pel seu treball que porta el títol: «Mirades diverses entorn a la mediació escolar». El jurat va valorar especialment el fet que el TFG posa l’èmfasi en la cooperació com principi de la mediació per satisfer els interessos de les dues parts en un conflicte i l’aplica en un cas pràctic d’Aprenentatge Cooperatiu.

El premi consta d’una dotació econòmica de 500€, una subscripció anual gratuïta a la revista Cooperació Catalana i un exemplar de les dues últimes biografies de cooperativistes editades per la Fundació Roca Galès.