Aquesta setmana, alumnat i professorat del grau d’Educació Social, en el marc de l’assignatura  Evolució  de l’Educació Contemporània de 1r curs, han pogut gaudir de la xerrada “Art i Memòria” dels professors Jordi Guixé i Núria Ricart de l’EUROM (Observatori Europeu de Memòries), dins del projecte “Art al carrer: La repressió franquista a Vic” amb el que es pretén activar la memòria de la ciutadania a través de l’art al carrer. Aquest projecte té un ajut de la Fundació Puig-Porret.

Durant tota la setmana, l’artista Rock Blackblock durà a terme diverses activitats vinculades al projecte; una d’elles, és la realització d’un grafiti per part dels estudiants d’Educació Social de la UVic-UCC amb la col·laboració de l’artista i tindrà lloc el dia 6 de març a les 10:30h, a la passera del Sucre (av. Països Catalans). El projecte és un treball conjunt realitzat pel Grup de recerca educativa (GREUV)Museu Pedagògic Virtual de la Universitat de Vic i EUROM (Observatori Europeu de Memòries).

.