El comitè d’avaluació externa (CAE) de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) visitarà la nostra Facultat el proper dilluns 14 de març per avaluar el grau de Mestre d’Educació Primària, el grau de Mestre d’Educació Infantil i el doble grau de Mestre d’Educació Infantil / Mestre d’Educació Primària (menció en llengua anglesa).

Per poder contrastar i aprofundir en els diferents apartats de l’autoinforme d’avaluació interna, que va ser lliurat a l’AQU a principis del mes de desembre, s’han programat diverses reunions amb estudiants, graduats, professorat, ocupadors, responsables acadèmics i direcció del centre. D’acord amb els protocols d’actuació aprovats per AQU pels efectes del COVID-19 la visita es durà a terme de manera telemàticaPodeu consultar el programa de la visita aquí.

Per facilitar que el CAE pugui rebre impressions i comentaris sobre el desenvolupament de les titulacions d’altres persones que no hagin pogut participar en la resta de reunions, com a mecanisme alternatiu a l’audiència oberta, AQU Catalunya posa a disposició el correu acreditacio@aqu.cat, per tal que les persones interessades puguin fer arribar els seus comentaris fins al dia de la visita.