El comitè d’avaluació externa (CAE) de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) visitarà la nostra Facultat els dies 16 i 28 de febrer per avaluar els graus en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, Educació Social i Psicologia, que estan en procés d’acreditació.

Per poder contrastar i aprofundir en els diferents apartats de l’autoinforme d’avaluació interna, que va ser lliurat a l’AQU a principis del mes de desembre, s’han programat diverses reunions el dimecres 16 i el dilluns 28 de febrer amb estudiants, graduats, professorat, ocupadors, responsables acadèmics i direcció del centre. D’acord amb els protocols d’actuació aprovats per AQU pels efectes del COVID-19 la visita es durà a terme de manera telemàtica. Podeu consultar el programa de la visita aquí.

Per facilitar que el CAE pugui rebre impressions i comentaris sobre el desenvolupament de la titulació d’altres persones que no hagin pogut participar en la resta de reunions, com a mecanisme alternatiu a l’audiència oberta, AQU Catalunya posa a disposició el correu acreditacio@aqu.cat, per tal que les persones interessades puguin fer arribar els seus comentaris fins al dia de la visita.