• Es tracta d’un projecte de recerca liderat per la UVic-UCC i compartit per nou universitats de Catalunya i l’Estat espanyol juntament amb una dotzena d’entitats esportives.
  • La RED-TRIP està finançada pel Consejo Superior de Deportes del Ministerio de Cultura y Deportes.
  • L’acte (inscripció gratuïta) tindrà lloc al Pavelló Olímpic de Badalona el 3 de novembre de 9 a 18.30 h i comptarà amb 13 ponències i una taula rodona

La xarxa de recerca en Ciències de l’Esport TRIP (Training and Injury Prevention in Young, female and long career atletes), coordinada per la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i participada per vuit universitats més i una dotzena d’entitats esportives, inicia la seva activitat amb una presentació pública de l’activitat de la xarxa i una jornada de treball.

Els principals objectius de la xarxa TRIP són estudiar l’epidemiologia de les lesions esportives en esportistes joves, dones esportistes i esportistes amb carreres de llarga durada, reflexionar sobre els millor mètodes d’entrenament i debatre sobre les maneres de millorar l’educació d’entrenadors, esportistes i famílies. L’acte de presentació tindrà lloc el pròxim 3 de novembre al Pavelló Olímpic de Badalona (c/ de Ponent, 143 Badalona), de 9 a 19 h, i inclourà un total de 13 ponències a càrrec de representats de les universitats i una taula rodona final moderada pel periodista Xavier Ballesteros. Aquesta activitat titulada “La voz de los deportistas en el entrenamiento y la prevención de lesiones deportivas” comptarà amb Esther Guerrero, atleta olímpica en modalitats de mig fons, Inés Victory, una de les joves promeses del voleibol femení espanyol i Guillem Vives, jugador del joventut de Badalona i medallista amb la selecció espanyola de voleibol.

Us animem a participar a la Jornada de Divulgació de la RED-TRIP a través del formulari d’inscripció! https://forms.gle/mQai1RHwA5Rv3zXu8