En el marc de l’assignatura Les Ciències Socials en els Projectes, els i les estudiants del grau en Mestre d’Educació Primària de la menció Interdisciplinarietat i Didàctiques Específiques (IDE) han participat aquest semestre juntament amb l’escola Pompeu Fabra de Salt en el projecte Diccionari afectiu. Aquest projecte treballa els 7 primers objectius de desenvolupament sostenible de les Nacions Unides.

Els i les estudiants de la UVic van preparar activitats per treballar el objectius amb els alumnes de sisè de l’escola (classe de Ponent); després van fer una sessió de treball amb l’alumnat de l’escola per treballar definicions i núvols de paraules relacionats amb els set objectius de desenvolupament sostenible.

Posteriorment, els alumnes de l’escola i de la universitat han continuat treballant el tema. Els alumnes de l’escola han preparat un Educaplay amb els conceptes treballats amb ells a la sessió del mes d’octubre; els estudiants de la universitat han preparat un kahoot per treballar també els conceptes amb els alumnes. L’experiència va finalitzar amb una sessió de treball conjunta a l’escola el dia 13 de desembre.